Vraag & Antwoord
Algemeen
Vrij eenvoudig. Voor we je nieuwe voeding versturen, vragen we aan jou om te betalen. Bij die vraag kan je telkens kiezen voor opzeggen van het abonnement.
Of je kan ons ook even contacteren via ons contactformulier.
Dierenoppas
Reserveren is vrij simpel. Je hoeft enkel het reservatie formulier in te vullen. Wij nemen dan zeker contact met je op om alles verder af te handelen. Heb je vragen dan kan je ook via dat formulier deze stellen, maar je kan ons natuurlijk ook even bellen (0485 41 48 49) of via whatsapp een berichtje sturen.
Wij zijn zeer strikt in de privacy. Wij maken geen foto’s van jullie huis zowel net van buiten als vanbinnen. Na toestemming kunnen we wel foto’s maken van je huisdier om deze eventueel op onze sociale media te plaatsen. Maar hier wordt steeds gekeken dat enkel je huisdier er op staat en niets anders herkenbaar.
Je kan betalen zowel contact als digitaal. De meeste mensen betalen cash. Wij zeggen altijd: “Leg het geld klaar op tafel, dan ben je zeker dat we minstens 1 keer komen ;-)”
Wens je digitaal laat het ons zeker weten. Hieronder vind je de mogelijke betaalmiddelen.
Dierenvoeding
Uiteraard zijn er nog verschillende merken die goed zijn. Maar dan moeten jullie zelf op onderzoek gaan. Wij helpen je met de keuze.
Dat kan gebeuren. Dat kan verschillende redenen hebben. Elke hond of kat is anders. Soms door van voeding te veranderen kom je bijvoorbeeld te weten dat hij allergisch is aan bepaald ingrediënt.
Maar meestal komt dit door dat de voeding die je al gaf veel graan bevat. Wanneer je overschakelt van een mindere voeding naar een kwalitatieve voeding moet je dit best geleidelijk doen. Het heeft namelijk met de zuurtegraad te maken in de maag die zich moet aanpassen. Dus stap voor stap, beetje bij beetje mengen.